donderdag 24 maart 2011

Gelukkig hebben we de foto's nog..

Hopelijk heeft de tnt vandaag het ruilpakketje bij ingthings afgegeven met inhoud.. Zoniet dan hebben wij gelukkig de foto's nog ;)


een kanten kleedje en een kadolabel, met zelfgemaakte vogel stempel





















Links een kaart gevonden op een vide grenier in Frankrijk en rechts een foto van een echte kloddertjeroze collage. En een stukje kant uit grootmoeders naaikistje.





















Droogbloemen uit eigen tuin, een poezieplaatje en een klein stoffen roosje.





















Twee leuke ansichtkaarten.


















Ik heb er veel plezier in gehad om een pakketje samen te stellen en er een leuke envelop bij te maken. Ik zeg, dat ga ik vaker doen!

Fijne donderdag.

1 opmerking:

Annemiek zei

ik zie hier allemaal leuke dingen voorbij komen! ik ga je zeker volgen!