zondag 20 maart 2011

Onderhandelen

Zondagochtend en alleen met Sven (3 jaar). Ik wil graag even naar een rommelmarkt en bedenk een plan. Eerst even naar de rommelmarkt en dan Zwemmen. Sven blij, ik blij. Sven heeft het gepresteerd om 45 minuten achter elkaar, soort mantra, te blijven zeggen, we gaan zo zwemmelen he mama. Ja hoor Sven we gaan zo zwemmelen, maar mama wil nog heel even kijken. De rommelmarkt viel een beetje tegen, veel handelaren en dat vind ik altijd jammer. Maar tussen mantra en teleurstelling toch een vondst gedaan waar ik erg blij mee ben.


















Sven nu uitgeteld aan het tukken en ik ga een leuke verrassing bij elkaar zoeken voor Ingthings. Ik ben uitgekozen om met haar te ruilen en krijg vintage knopen. Inhoud pakketje houd ik nog even geheim maar later meer.

1 opmerking:

silly old suitcase zei

mooi hoor!

...zwemmelen, grappig!