maandag 11 april 2011

Inspiratie voor trappelend naaimachine


Binnenkort voor het eerst naailes. Nou ja dat is niet helemaal waar ik heb weleens les gehad toen ik 14 was, maar daar kan ik mij weinig van herinneren. Verder ligt er hier in de kast een onafgemaakt omslagjurk projectje.. Inmiddels staat mijn naaimachine een aantal jaren onaangeraakt in de kast. Onlangs heeft hij een apk-tje gekregen en staat nu dus te trappelen om aan de slag te gaan... Nu ik nog.. Eerst maar eens wat inspiratie op gezocht. Ik ben benieuwd morgen.

Dit is echt een leuke tas. Benoemt totAmsterdam Tas door eloleo. Eloleo is een fantastische site met honderden gratis patronen.

Ik wist niet dat ik het nodig had maar nu weet ik het zeker..
Een visitekaartjes houder met hertje

Patronen te koop bij vanmarieke voor een
omslagrok en klokrok

collage gemaakt met http://www.picture2life.com

3 opmerkingen:

eloleo zei

Neen hoor, geen probleem! Heel tof zelfs!

Linda zei

Wat heb je een mooie dingen uitgezocht ter inspiratie. De Amsterdam tas staat al een tijdje op mijn 'to sew' lijstje. Hij ziet er super mooi uit. Succes met de naailes!

The Pinkhouseladies zei

die tas ziet er heel leuk uit ja :)! Leuke collage! Succes met je naailes!