maandag 9 mei 2011

Nieuwsgierig? Uitslag give away


Ik denk dat bijna elke ouder een foto van zijn kind heeft in het ei in blijdorp. Dus dat leek mij de perfecte plek om notarismini de gelukkigen uit het blikje te laten toveren..


Anne krijgt Buddha
Creanies de Schaduw
En Joppe heeft het peuter hartjes armbandje gewonnen.

Gefeliciteerd en voor alle anderen, superleuk dat jullie mee gedaan hebben met de give away en dat jullie lid geworden zijn van mijn blog. De laatste dagen had ik echt hoge bezoekersaantallen en dat is toch best geinig!


Winnaars mail zsm je adres door en ik stuur je de gewonnen armband zsm toe.

groetjes en fijne week Daan

8 opmerkingen:

José zei

Gefeliciteerd allemaal!

Mlle Victoria zei

proficiat aan de winnaars!

joppe zei

Ik kom net thuis van de personeelsvergadering van onze school. Een leuker berichtje had ik echt niet kunnen krijgen. Ben er SUUUUUUUUPER-mega-blij mee. Dank je wel!!

Anoeska zei

Joehoe!!! Omdat je een berichtje bij mij hebt achtergelaten wist ik het! (Anders had ik gedacht dat creanies iemand anders was... ;-) Ik ga je mailen!

een kloddertje roze hier zei

Ach ik en mijn spelling... Maarre vanharte! ik zie je mail tegemoet.

anne zei

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Jippiejee jippiejaaaaa. Alvast superbedankt!
Anne

Linda zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!

Roos zei

Kom viavia hiet terecht, leuke blog heb je!
Vind je knopen armbanden een goed idee, zeker omdat ik laatst echt heel veel knopen van iemand kreeg. Dus wie weet probeer ik het ook eens. En de winnaars van je give away, van harte, groetjes Roos