donderdag 11 augustus 2011

Hooked?

Je kan ook doorslaan met je haakverslaving. Ha. Hier ligt de haaknaald even plek te maken voor de polyester en silliconenmallen. Ik moet zeggen de chemische luchten beginnen aardig naar mn hoofd te stijgen enne tot op heden ben ik nog niet echt tevreden over het resultaat. . Stiekem begin ik er een beetje de pest in te krijgen...

bron foto

Dit zijn de best gelukte en zoals je ziet in sommige zitten geen gaatjes, niet zo handig. En de achterkant krijg ik ook maar niet egaal. Maar ja t is een proces he?!


De zwaluw, de knoop met lichte print, de vogelknoop en miniknopenknoop heb ik zelf "öntworpen" dat is dan wel weer geinig..

Ik ga moed zoeken om het nogmaals te proberen vandaag!

Oja en doe gezellig mee joh met mn give away..

Fijne donderdag.

3 opmerkingen:

fieve zei

Dat ziet er gezellig uit!!!
ow die vogelknoop en dat roosje is errug mooi!!!!

Mevr. Snoeshaan zei

Die zwaluwknoop, zo lief!

Unknown zei

Ik hou yoch wel zo van roze!! Dus ik ga je volgen!! Oh en die gehaakte kamer, doe kleurtjes allemaal, geweldig!!