vrijdag 27 juli 2012

Zomerse vaasjes

Ow wat gaat zo'n vakantie toch snel. Nog een week genieten op de boerderij. Al die natuur en vrije tijd stijgt mij naar het creatieve hoofd. Vandaag een klein projectje. Ik heb meerdere kleine sapflesjes gespaard deze vakantie en toen kwam mijn maskingtape ten tonele. De bloemen en roze stippentape komen van Kaatje aan de rein. Het touwvaasje heb ik aan de onderkant en bovenkant vast gezet met maskingtape. De andere variant, geel met rood komt van de Action en was spotgoedkoop. Wel gewone tape maar voor dit projectje voldeed het prima.



Mijn vakantiehumeur kan sowieso niet meer stuk, gisteren won ik de give away bij Teawagontales. Dat roze vogeltjes tape, ik kan niet wachten..

3 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Wat een leuk idee! Heb ook nog zo'n rolletje of 30 aan maskingtape liggen (wordt er nogal snel verliefd op haha) maar wist eigenlijk nog niet zo goed wat ik er nu mee wilde...

Mars zei

Leuk zo die flesjes!

Miek zei

Hai!
Lekker vrolijk blog heb je :)
Dit idee wilde ik ook gaan doen..had al wat vaasjes klaar gezet en na het zien van jouw foto's ga ik morgen meteen aan de slag!
Groetjes, Miek