donderdag 9 juni 2011

Of je wors lust..

Echt blogwaardige foto's zijn er niet van te nemen. Teveelleuks bracht mij op het idee. Met een poepsimpele tutorial aan de slag gegaan. Zweet brak mij uit bij term blinde naad of iets dergelijks maar gewoon de plaatjes volgen dan is er niks aan de hand.

 
Posted by Picasa

Leuk zo'n poepsimpele tutorial, maar waarvoor nu eigenlijk. Nou wel dit worstachtige apparaat in leuk bloemetjesmotief uitgewerkt is een plastic tasjes houder. Totaal overbodig zou je kunnen denken, maar ik vind het echt een top uitvinding! Geen pontificaal aanwezig zijnde uitgescheurde plastic zak met daarin heel veel tasjes meer. Zo in de boom kan het nog net voor op mn blog...


Denkt u nou ook, die moet ik hebben, tadaa hier de poepsimpele worsttutorial


Op zoek naar rond haken patroon kwam ik via gouden tip bij crochetwithraymond terecht. Waarschuwing: klik niet op de link als uw haakwerken verslavende vormen begint aan te nemen. Voorlopig ben ik er wel zoet in ieder geval. Als eerste gevallen voor de African flower. African vibes voor het ronde krukje.. Het begin is er.

tutorial
met dank aan Heidi!

Geen opmerkingen: