maandag 6 juni 2011

Nieuwsgierige aagjes ;)!

Nieuwsgierige aagjes zijn de dames van The Pinkhouse Ladies blog. Mijn eerste Award heb ik van ze gekregen en ik ben zeer vereerd. Maar eigenlijk zijn jullie natuurlijk gewoon heel benieuwd naar mijn 10 ontboezemingen...

Ik vind het echt superleuk dat ze mij de kreativ blog award hebben gegeven. De award levert 10 ontboezemingen op en ik mag m doorgeven aan mijn favoriete blogs.



Rapapa Rapapa.....

Kloddertjeroze huist op een etage in het centrum van Den Haag.

Sinds kloddertje roze een eigen knutselhoek heeft , heeft meneer kloddertjeroze een kabouterflexplek zoals hij het zelf noemt.

Mijn grote droom is ooit nog eens een webshop te openen met eigen producten.

Het liefst zou ik die webshop runnen vanaf een boerderij.

En als ik daar dan toch woon zou ik graag pleegouder willen worden.

Wat ook wel weer een beetje gek is want de mini blijft toch echt broer danwel zusloos.

Als ik niet aan het klodderen ben , geef ik kookles op een zmokschool. En ik kan eigenlijk helemaal niet koken, wel goed recepten lezen en natuurlijk heel goed les geven..

Kloddertjeroze is 35 lentes jong en heeft een mini van 3.5 jaar.

Ik ben heel ongeduldig, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar snel af te ronden projecten.

De grote vraag is of de granny square deken dus ooit afkomt..


AND MY NOMINEES ARE......
En dan nu mijn favorieten waarvan ik vind dat ze een leuk en creatief blog hebben. Met veel plezier lees ik jullie berichtjes en hierbij dank voor al uw inspiratie. U krijgt van mij de award en als u het leuk vind dan ben ik zeer nieuwsgierig naar uw 10 nu nog voor mij onbekende ontboezemingen..

Knoopjes
Eloleo
A stamp a day
Mevr. Snoeshaan
Sily Old Suitcase

Fieve

3 opmerkingen:

fieve zei

Heyyyy wat een leuke blog....ik wilde je net gaan volgen en zie ik in 1x dat je mij een award hebt gegeven....wat leuk!!!!!
Dank je!!!!

Saskia zei

*bloos* Dank u! Wat leuk een award!
xoxox

Mevr. Snoeshaan zei

Oh, ik ben vereerd!
Ga gelijk een blogje schrijven, dank je wel!