woensdag 7 september 2011

Restaurant van Tante Til

Achter zo een saaie balie gaat kloddertje natuurlijk niet staan.
 Voila, een gepimt exemplaar. En eigenlijk wilde ik natuurlijk een roze behangetje op de voorkant, maar ja mijn collega en partner in crime bij deze metamorfose had ook nog wat in te brengen.
Vooruit ik doe het ervoor. Ik moet zeggen, het wordt wel heel gezellig om op mijn werk aan te komen met dat eigen kleine restaurantje..
Nu nog een naam. Roept u maar. (restaurant van Tante Til bestaat al...)

3 opmerkingen:

Mevr. Snoeshaan zei

Restaurant Kloddertje?

Mad Moiselle zei

De "ouwe zemelaar" klinkt niet echt lekker ,zeker ? lol!

SophieSweetVintage zei

Goed gedaan! Al had ik een roze behangetje ook heel leuk gevonden :)

Pfff... een naam verzinnen is moeilijk. Ik denk er eens over na! :D