maandag 5 september 2011

Wat is kloddertje toch allemaal aan het doen?

Stiekem had ik natuurlijk al iets verklapt, gisteren op de Swan market. Leuk om sophiesweetvintage eens live te ontmoeten. Veel inspiratie opgedaan, hoewel dat niet altijd meeviel met mini aan mijn zij die er toch duidelijk niet echt geïnspireerd van raakte. Bij Elle Aime moet je echt eens gaan kijken, wat een hoop mooie spullen van over de hele wereld in een prachtig vormgegeven winkel.
Na deze mooie en zonnige dag, een regenachtige pyamaochtend met mini, samen aan de knutsel. Nou ja, hij aan het vermengen van klei en ik aan de knutsel.

En verder is het wat stil bij kloddertjeroze. Het laatste pfaff's project durf ik echt niet met jullie te delen.Laten we het houden op, het is nu een pyamabroek. De school is weer begonnen en daar ben ik dan wel met volle enthousiasme begonnen aan het maken van een restaurant in de aula. En zie hier het resultaat.


In blogland dus wat stil (sorry haken op donderdag, het lukt even niet om te posten), binnenkort vol enthousiasme weer verder!




2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Ik vind je geknutselde kaartje heel toepasselijk :-)

SophieSweetVintage zei

Ik vond het zó leuk dat je gedag kwam zeggen! Grappig om elkaar zo in het echt te zien :D
Succes met al je drukke bezigheden... Het restaurant ziet er heel gezellig uit!

Liefs!